کد خبر: 3961676
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

عکس | جشن میلاد امام زمان(عج) در آزمایشگاه کرونا

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیده سمیره فرجی آستان علی بن مهزیار اهوازی، جشن نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) امروز ۹ فروردین ماه در آزمایشگاه کرونا ویروس بیمارستان شفا اهواز برگزار شد. این جشن در راستای ترویج فرهنگ سردار شهید سلیمانی و تقسیم شادمانی با کادر درمان انجام گرفت.

captcha